Kanaga

Kanaga   Kwaliteitsmanagementsysteem

In ons voortdurende streven naar de hoogste kwaliteit van door ons te leveren diensten hebben we Kwaliteit en Kwaliteitsbewustzijn een vaste plaats gegeven in onze behandelingen/consulten en in onze benadering van onze cliënten.
Het hele kwaliteitsmanagementsysteem is terug te voeren tot vier pijlers;
  1. Zeg wat je doet; Alvorens met een behandeling te beginnen wordt, naar aanleiding van de hulpvraag een behandelplan opgesteld dat uitvoerig met de cliënt wordt besproken. In het behandelplan is het te bereiken doel uitgewerkt en het pad dat naar het doel moet leiden. Als de cliënt met het plan instemt kan met de behandeling worden begonnen.
  2. Doe wat je zegt; Behandelingen zullen altijd gericht zijn op het in punt 1. genoemde behandelplan.
  3. Houd de vinger aan de pols; Tijdens het behandeltraject blijft besproken worden of behandelplan en het gekozen pad nog steeds aan de verwachtingen voldoen. Als dit niet (meer) het geval is, zullen therapeut en cliënt in samenspraak het plan aanpassen.
  4. Het kwaliteitsbewustzijn van de therapeut en de feedback van de cliënt maken het zodoende mogelijk om de hoogste kwaliteit van de diensten te waarborgen.

KANAGA THERAPEUTISCH CENTRUM

Samenwerking en werkwijze bij behandeling

Ondertekenden verklaren op de hoogte te zijn van bovengenoemde punten.    

Naam en handtekening cliënt:                       Naam en handtekening therapeut:         


Handtekening cliënt:                                                      Handtekening therapeut